ще
згорнути
Усі статті номера
8
серпень 2019року
комплектуємо методичний кабінет
пам’ятка

Формування особистісної компетентності старших дошкільників: основні завдання педагога

Щоб скачати пам'ятку,

дочитайте статтю до кінця

 

Насичувати освітній процес необхідною для реального життя інформацією, сприяти накопиченню різнобічних вражень.

Розширювати і збагачувати уявлення дітей про себе, свої чесноти й вади, статус у групі однолітків.

Формувати адекватну самооцінку, розвивати здатність до елементарної рефлексії.

Вправляти в умінні довіряти власному досвіду, розраховувати на себе у незнайомих та складних ситуаціях.

Навчати елементарних форм вербалізації своїх переживань, розвивати вміння добирати адекватні способи виявлення своїх почуттів.

Плекати в дітей вміння не комплексувати з приводу власних недоліків, розвивати прагнення позбуватися їх.

Підтримувати здатність обирати, віддавати чомусь перевагу, коректно відмовляти у прихильності.

Вправляти в умінні визначати мотиви своєї поведінки, обгрунтовувати їх.

Спонукати оптимістично ставитися до труднощів, розвивати здатність мобілізуватися на досягнення кінцевої мети та адекватно реагувати як на успіх, так і на невдачу.

Підтримувати бажання діяти самостійно, звертатися за допомогою лише за об’єктивної необхідності, конструктивно використовувати допомогу.

Вправляти в умінні контролювати та регулювати свою поведінку і діяльність.

Сприяти розумінню того, що власна точка зору щодо себе та довкілля не є єдиною можливою.

Виховувати терпеливе ставлення до негативних оцінок та критичних зауважень на свою адресу.

Попереджувати страхи, депресію, виникнення невпевненості в собі.

Примітка. Пам’ятку підготувала Олена Кононко, завідувач кафедри дошкільної освіти Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, д-р психол. наук, професор
Матеріали для скачування: